Obsahová náplň študijného odboru zodpovedá požiadavkám štátneho vzdelávacieho programu.
Všeobecné vzdelávanie je zhodné s ostatnými študijnými odbormi, ktoré naša škola ponúka, odborné vzdelávanie vytvorí priestor na prepojenie teoretických vedomostí z reklamnej tvorby s konkrétnymi zručnosťami využitia najnovších informačných technológií pri kreatívnej práci a umožní rozvíjať samostatné myslenie a konanie v priestore multimediálnej komunikácie. Odborné vzdelávanie obsahuje predmety svojím obsahom úzko spojené s tvorbou reklamy a prácou v reklamnej firme. K teoretickým predmetom sa radia dejiny výtvarnej kultúry, ekonomika, písmo, technológia, videotvorba, dejiny reklamy, teória reklamy, psychológia reklamy, masmediálna komunikácia, aplikované právo a intermediálna tvorba. K praktickým predmetom patria výtvarná príprava, reklamná tvorba, aplikovaná informatika, navrhovanie, klasická animácia a kresba. Teoretické predmety sú obsahovo úzko prepojené s praktickými. Niektoré sa vyučujú počas 4 rokov, niektoré len jeden alebo dva roky. Samozrejmá je práca s grafickými a video programami, ale tiež kreslenie rukou.
Absolvent sa môže uplatniť:
-
v reklamných agentúrach
-
v grafických štúdiách
-
v propagačných firmách
-
v inzertných oddeleniach printových médií
-
vo vizuálnych dizajnových štúdiách
-
v informačných centrách
-
vo vydavateľstvách neperiodickej tlače
-
v multimediálnych štúdiách
-
www design & mastering
-
vo vlastných firmách pre návrh a spracovanie reklamy
Absolvent môže pokračovať tiež v štúdiu na vysokej škole.
Reklamné video odboru
|